Je to tady. Máme výbornou zprávu pro všechny správce profilů na Instagramu. Od teď totiž můžete plánovat a publikovat příspěvky na této síti prostřednictvím nativního nástroje Facebooku – přes Creator Studio. Podívejte se, jak na to.
Spravovat obsah na Instagramu nebylo dosud úplně jednoduché. Správci neměli k dispozici žádný nástroj, pomocí něhož by mohli vytvářet a plánovat příspěvky. Jedinou možností pro správu tak byl buď samotný Instagram (přes mobil), anebo aplikace třetích stran.
Ta doba je ale pryč. Teď můžete spravovat obsah se vším, co k tomu potřebujete, přes Facebook Creator Studio. Facebook platformu tímto způsobem propojil nejen s Instagramem, ale navíc také s IGTV.
V Creator Studiu rovněž získáte přístup do přehledů Instagram Analytics a veškerou inbound i outbound komunikaci vyřešíte také z počítače. Například zprávy Direct Messages byly dostupné pouze přes mobilní aplikaci Instagramu.
Jak plánovat příspěvky?
Je to velice snadné. Nejdříve musíte propojit váš Instagram účet s vaším Creator Studiem. Funkcionalita pro vytváření a plánování obsahu začne ihned fungovat, a to stejným způsobem, na který jste zvyklí z aplikací třetích stran, například z Bufferu nebo HootSuite.
Tady je postup, jak naplánovat příspěvek krok za krokem:
- Vyberte si z počítače nebo přímo z Facebook stránky obsah, který chcete sdílet.
2. Upravte obrázek v nástroji pro editaci, pokud je potřeba.
3. Napište k němu popisek, případně přidejte lokalitu.
4. Klikněte na šipku v pravém rohu tlačítka Zveřejnit a vyberte možnost Naplánovat.
5. Zvolte datum a čas, kdy se má příspěvek zveřejnit.
Hotovo. Pokud jste všechno provedli správně, váš příspěvek se na Instagram profilu zveřejní bez dalších požadavků a upozornění ze strany Creator Studia.
Facebook představil Creator Studio loni na podzim. Od letošního května začal testovat propojení s Instagramem. Nyní začíná funkcionalitu postupně zpřístupňovat všem uživatelům.