Instagram sdílí tipy pro atraktivnější Stories

16. 4. 2024Novinky

Zajímá vás, jak můžete zlepšit engagement u svých příběhů na Instagramu? Pomoci by vám mohl nový přehled, v němž Instagram sdílí účinné tipy a triky.

Přehled obsahuje pět tipů, jak vylepšit podobu Stories, a několik doporučení pro jejich sdílení, které podnítí zapojení vašich sledujících.

Šablony

Instagram zaprvé doporučuje používat šablony nálepek, které poprvé spustil v prosinci loňského roku. Šablony vyzývají ostatní uživatele, aby přispěli do příběhu, díky čemuž zvýšíte přímé zapojení a interakci.

Chcete-li vytvořit šablonu, vyberte z nabídky nálepek položku Přidat vlastní šablony. Vytvořit pak můžete buď vlastní šablonu, nebo kliknout na ikonu kostek pro inspiraci. Jakmile příběh zveřejníte, kdokoliv může použít vaši šablonu a přidat k ní svůj obsah. Do šablony můžete přidat obrázky, text nebo GIFy.

Zdroj: Instagram

Layout

Instagram dále doporučuje funkci Rozložení jako možnost kompozice příběhů. Tento nástroj umožňuje vytvořit koláž a kreativně prezentovat více obrázků najednou. A jde to jednoduše.

Než pořídíte fotografii, klikněte na ikonu Rozložení. Pomocí možnosti Změnit mřížku pak můžete změnit rozložení obrázků, poté pořídíte sérii různých fotek nebo vyberete snímky z galerie.

Zdroj: Instagram

Pozadí

Profesionálnějšího vzhledu vašich příběhů docílíte také jednobarevným pozadím. To provede tak, že vyberete požadovanou barvu, kliknete a podržíte v okně příběhů. Stejným postupem přidáte také průsvitné překrytí.

Zdroj: Instagram

Boomerang

Instagram také upozorňuje na možnost proměnit živé fotografie v Boomerang. A opět je to velmi snadné: Vyberete live fotku z galerie vašeho fotoaparátu (ty mají v rohu ikonu bumerangu), stisknete ji a podržíte.

Emoji

Ve svých Stories můžete také nechat „svítit“ emotikony. Pomocí textového nástroje napište požadované emoji, poté vyberte neonové kurzivní písmo a přepněte barvu textu pozadí. Váš emoji tak získá jemnou záři. Barvu záře můžete změnit pomocí nástroje pro výběr barev.

Pokud vás zajímá více, podrobnosti se dozvíte na blogu Instagramu.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře