Facebook rozšiřuje panel se Stories o Reels a Rooms

29. 6. 2021Novinky

Facebook chce významně posílit viditelnost a využívání Instagram Reels, a proto tato videa integruje přímo do své aplikace. Novinku zařazuje do horního panelu feedu, kde se nyní nacházejí Stories. V něm se nově objeví také Audio Rooms.

Instagram Reels aktuálně používá 2,85 miliardy lidí měsíčně. To však Facebooku nestačí. Důvody jsou k tomu dva:

  • Facebook si totiž uvědomuje, že mu konkurence (co se týče krátkých videí) šlape na paty. Díky novému umístění budou videa Reels více na očích a tím pádem se zvýší šance na jejich využívání a engagement.
  • Facebook rovněž ví, že spousta jeho uživatelů zatím nepoužívá Instagram. Pomocí Reels chce proto vzbudit jejich zájem a pro Instagram získat nové publikum.

Horní panel nově zahrne Stories, Reels a Rooms, mezi kterými budete moci překlikávat. Právě Audio Rooms jsou další čerstvou novinkou, kterou začal Facebook před pár dny oficiálně zavádět.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

O tom, že videa Reels stojí v popředí zájmu obou sociálních sítí, svědčí i řada novinek, které v poslední době zavádějí.

Před pár dny se všem inzerentům na světě otevřely Reels reklamy. Instagram také začal pracovat na nových bonusech za Reels videa, aby podpořil aktivitu tvůrců. Data z Reels přibyly v analytických přehledech. Dále v Reels testuje nové kreativní možnosti a aby rozšířil dosah videí, umožnil je sdílet ve Watch. Kromě toho začíná Facebook vyvíjet možnost tvorby Reels přímo v jeho aplikaci.

Zdroj: Alessandro Paluzzi

Novinka se zatím testuje a není jasné, kdy přesně ji Facebook pustí do světa.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře