Instagram rozšířil API o produktové tagy

21. 11. 2023Novinky

Meta přidala do rozhraní Instagram Marketing API novou funkcionalitu. Platformám třetích stran nyní umožní označovat produkty v příspěvcích.

Díky rozhraní Instagram Marketing API mohou platformy třetích stran nabízet funkce, jako je plánování a zveřejňování příspěvků. Nyní se k těmto možnostem přidává další užitečný nástroj.

Inzerenti teď mohou bezproblémově vytvářet a propagovat příspěvky s označením produktů ve fotografiích, carouselech a videích ve feedu.

V letošním roce přidala Meta do API pro Instagram také další funkcionality. K dispozici je například nový placement reklam ve vyhledávání, možnost společného publikování, možnosti snazší správy partnerství s tvůrci a další nástroje.

Nejnovější funkcionalita je již k dispozici. Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře