Jak efektivní je kombinované umístění reklam ve feedu a Stories

22. 10. 2019Novinky

Vánoce se blíží a vy se snažíte své reklamní kampaně co nejvíce nakopnout. Co vám může pomoci? Facebook doporučuje zkombinovat umístění reklam v News Feedu a Stories a má pro vás v tomto směru zajímavá data.

Jak zvýšit výkonnost reklam před Vánocemi, kdy se z Facebooku stává jedno obrovské konkurenční prostředí? Jednou z efektivních možností je, že přestanete používat obě umístění (feed a Stories) v oddělených kampaních a naopak je spojíte do jedné. Co ukázal nedávný průzkum v Evropě, na Blízkém východě a v Africe (EMEA)?

Přidání Stories do feedových kampaní při použití optimalizace umístění přináší 21% nárůst u brand liftu.

Jako optimální velikost obrázků a videí pro vertikální mobilní umístění se jeví poměr stran 9:16. Facebook také doporučuje, abyste využili možnost automatického umístění, které optimalizuje kampaň napříč všemi aplikacemi a umístěními a tím maximalizuje zájem uživatelů.

Zdroj: Facebook

Facebook dále nabádá, abyste používali i nové nástroje, například Stories šablony, díky kterým můžete upravit kreativu určenou pro feed na formát Stories. K dispozici je i nástroj Asset Customization, který vám rovněž pomůže s přizpůsobením obsahu pro jednotlivá umístění.

Zajímají vás další praktické tipy pro reklamní kampaně s kombinovaným umístěním? Přečtěte si celou studii.

Další inspiraci na vánoční kampaně načerpejte v článku „Připravte se na vánoční kampaně – už teď!

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře