Meta zavádí nové AI nástroje pro komunikaci firem se zákazníky

27. 6. 2024Novinky

Meta představila několik nových možností pro Messenger založených na umělé inteligenci. Ty mají značkám pomoci využít rostoucího trendu využívání soukromých zpráv, zvýšit zapojení uživatelů a oslovit potenciální zákazníky.

Chatbot

Meta zaprvé testuje novou AI funkci založenou na nejčastějších otázkách, které firmy v Messengeru od lidí dostávají. Chce tím pomoci zefektivnit proces dotazování a odpovídání v aplikaci.

Nová funkce poskytuje vlastní automatizované odpovědi na běžné otázky. Cílem přitom je, aby bot působil aktivněji a lidštěji. Díky tomu, že je vyškolen v systému AI Llama 3, by měl být schopen pokrýt širší škálu dotazů než předchozí nástroje.

Zdroj: Meta

Placené zprávy

Meta také spouští novou možnost propagace zpráv, která umožní vytvářet, organizovat a odesílat placená marketingová sdělení v Messengeru, a to prostřednictvím Správce reklam. Zprávy budou chodit lidem, kteří se přihlásili k jejich odběru.

Tato novinka navazuje na aktualizaci z nedávné konference Conversations, kde Meta oznámila, že firmy, které používají Správce reklam k zasílání marketingových zpráv ve WhatsAppu, budou mít možnost poskytnout Metě seznam odběratelů, načež systémy umělé inteligence jim doporučí správnou podskupinu příjemců na základě výsledků, které jsou pro ně důležité (například pomohou proměnit lead v konverzi nebo vytvoří povědomí o novém produktu).

Zdroj: Meta

Meta věří, že obě novinky založené na bázi umělé inteligence pomohou firmám efektivněji oslovit potenciální i stávající zákazníky tam, kde jsou nejaktivnější.

Podrobnosti se dozvíte na blogu Mety.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře