O marketingu na Facebooku nejen rádi píšeme, ale také si o něm rádi povídáme. Obzvlášť s odborníky na slovo vzatými. Proto jsme na podzimním Babel Campu vyzpovídali 3 řečníky a velké osobnosti, které nám...
Tagy: facebook reklamy
Jaký vliv má skóre relevantnosti reklam na výkon celé kampaně? V následujícím článku vám ukážeme, jak se počítá, poradíme, jak ho zvýšit, a představíme vám jeho vliv i na několika konkrétních...
O tom, kolik výhod přináší používání Power Editoru, jsme psali nedávno. V tomto článku vám ukážeme, jak v rámci něho vytvořit reklamu. Díky několika změnám se v poslední době stal také přehlednějším...
Metriky Conversion Lift zavedl Facebook už v lednu loňského roku. Díky nim mohou inzerenti sledovat, zda jejich reklamy přinášejí konverze. Nyní sociální síť oznámila, že plánuje rozšířit dostupnost této...
Rozhodli jste se pro marketing na Facebooku, víte, čeho chcete dosáhnout a kolik utratit, ale máte určitě připraveno všechno pro plynulý běh kampaní? Vyhněte se zmatkům v "den D" a podívejte se na náš seznam...
V posledních několika letech se stále větší množství nákupů uskutečňuje přes mobil. Vlastní aplikace se tak pomalu stává pro většinu podniků nutností. Jak se postarat o to, aby ji používalo co nejvíce...
Možnosti vytváření cílových publik pro facebookové reklamy se opět o něco rozšířily. Facebook totiž do Ads Manageru a Power Editoru přidal nový užitečný nástroj Audience Overlap, který umí zjistit přesah...
Facebook Canvas je novinka, kterou sociální síť právě testuje. Jedná se o zajímavou záležitost, která kombinuje obrázky, videa, texty a odkazy, je full-screen, optimalizovaná pro mobilní zařízení a lze ji...
Na Facebooku se požadavky na rozměry obrázků pro jednotlivá reklamní umístění liší. Aby reklama vypadala hezky, je potřeba nahrát kvalitní fotografii ve správném formátu. Pak máte zaručeno, že se bude...
Mladiství sice nepovažují Facebook za něco úžasného, ale i tak se vyplatí na ně cílit reklamu. Tento názor je totiž neodradí v tom, aby ho používali, a to prakticky po celý den. Vychází to z nové studie...
Inzerenti chtějí na Facebooku větší flexibilitu i více možností při plánování a nakupování v souvislosti s reachem a frekvencí. Proto se sociální síť rozhodla jejich přání vyslyšet a updatovat potřebné...