Instagram zavádí účet @shop a testuje samolepky u slov písní

22. 5. 2019Novinky

Instagram přichází s dvěma novinkami. Účet @shop, který spravuje interní tým Instagramu, má povzbudit zájem o prodejní příspěvky. U funkcionality, která během hudebního videa ve Stories zobrazuje text dané písně, zase experimentuje se samolepkami, aby okořenil zážitek ze sledování.

@shop

Profil @shop ve svých příspěvcích nabídne trendy, značky a tvůrce, o které má instagramová komunita zájem. Ve spolupráci s týmem Community Labs bude tyto účty objevovat a podporovat v reálném čase, díky čemu followeři zjistí, co je na Instagramu aktuálně nového a zajímavého.

Účet má už přes 66 tisíc sledujících a postupně se zaplňuje příspěvky s ukázkami produktů, které si na Instagramu můžete koupit. Nechybí v nich ani produktové tagy, které vás zavedou v aplikaci na stránku daného prodejce, k ceně a odkazu na nákup produktu.

Instagram věří, že díky aktivitám účtu @shop budou značky více vytvářet prodejní příspěvky. Zároveň jim pomůže zvýšit dosah a dá jim příležitost se lépe zviditelnit.

Touto novinkou pokročila sociální síť dále ve svých e-commerce aktivitách. Nedávno také spustila nástroj pro influencery, kteří mohou ve svých příspěvcích označit produkt, který nosí nebo používají.

Song Lyrics Stickers

V dubnu je zahlédla jedna z uživatelek Instagramu, teď se otevírají většímu počtu lidí. Instagram přichází se samolepkami textů písní, které můžete přidat do Stories k hudebním videím.

Hudba se v poslední době dostala do popředí zájmu Instagramu a jeho Stories. Do příběhů ji můžete přidávat od loňského léta. Můžete tu také sdílet písničky ze Spotify a dokonce své followery požádat, aby s vámi sdíleli písně oni sami.

Jsem copywriterka a zakladatelka textového studia COPYBARA. Jako šéfredaktorka Newsfeed.cz zodpovídám za to, že se k vám dostanou ty nejzajímavější aktuality, praktické návody vás posunou o kus dál a případovky inspirují k ještě lepším výsledkům.

Komentáře